דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ברצלונה המלצות וטיפים בין חברים. 

מאת    [ 12/07/2011 ]

מילים במאמר: 550   [ נצפה 3501 פעמים ]

טיפ ראשון: טוס, נמל התעופה.
נמל התעופה הבין לאומי של ברצלונה ממוקם בדרום מערב העיר, בין גבולות העיר " El Prat de Llobregat" ו- " Sant Boi". שדה התעופה של ברצלונה נמצא במרחק 3 ק"מ מהנמל של ברצלונה, שהוא אחד הנמלים החשובים ביותר בים התיכון לתנועת מכולות ימיות ויציאת שיוטי תיירות.
בשדה התעופה של ברצלונה שני טרמינלים מרכזיים T1 ו- T2. בהם ניתן למצוא את כל השירותים שדרושים לטסים. למחפשים אטרקציות בברצלונה או ברצלונה המלצות למטיילים, מרכז המידע בנמל התעופה או במרכז העיר ישמח לעזור לכם ולהציע את מיטב האטרקציות שיש לעיר ברצלונה להציע.

 

טיפ שני: קדימה אוכל.
אוכל קטלוני: המרכיבים העיקריים והחשובים ביותר של בישול קטלאני הם: שמן זית, שום, שמש וסבלנות. ה-"cuina" השם הקטלני לבישול ספרדי הוא בעל שורשים יווניים ורומאיים. זהו בישול טעים, שאינו מפחד לערבב חומרים מתוקים ומלוחים, דבש, קינמון, שקדים, נוצותיה, ופירות יבשים. מלבד אתרי נופש מסוימים, לוחות זמנים לארוחות שונים מאלה של שאר אירופה וארצות הברית. זמן ארוחת הצהריים בברצלונה מתקיימות בין השעות 13:30 ל- 16:00. זמני ארוחות הערב בין 21:00 ל- 23:00. באשר. במסעדות ובתי קפה לרוב יתווסף לחשבון מס (IVA) שנע בין 7% ל-12% במסעדות המפוארות. לחם הוא מצרך חשוב בארוחות ולרוב נגבה עליו תשלום. טיפים במסעדות ובתי קפה לא חובה להשאיר אך תהיו אדיבים ותשאירו. ממוצע הטיפים נעל בין 7-10% מערך החשבון.
אם זו הפעם הראשונה שאתם בעיר ברצלונה, אתם בוודאי תתהו מדוע בכל יום, ובכל זמן נתון מסעדות הטאפאס עמוסות. זה פשוט מאוד, העם הקטלני פשוט יוצא לאכול " de tapeo" שזה לצאת לארוחת טאפאס ייעודית. למרות שניתן למצוא כיום מנות טאפאס במסעדות אקסקלוסיביות ובבתי התושבים, רוח הטאפאס מהרחוב שמרה על הפופולאריות שלה כאוכל רחוב ומומלץ בחום לתפוס מנה או שניים מרוכלי הרחוב המציעים מנות טאפאס מושלמות.

טיפ שלישי: קניות בברצלונה.
ברצלונה היא עיר מאוד מעשית לעשות קניות, הכול מרוכז במרכז העיר ההיסטורית. אופנת נשים במיוחד מיוצגת היטב על ידי מותגים מפורסמים אשר לכולם יש חנות או שניים בברצלונה, אך גם מעצבים צעירים ובוטיקים קטנים ומעניינים ניתן למצוא יותר ויותר. חנויות מסוימות במיוחד חנויות אוטנטיות ומקוריות יוצאות להפסקה באמצע היום בין השעות 14:00-16:00.
אל תשכחו את שלל השווקים הפתוחים והסגורים בברצלונה המציעים חוויה קסומה של קניות, אוכל, או סתם ביקור בממלכות הצבעים הפזורות ברחבי העיר. באמצעות מפת ברצלונה תוכלו למצוא את מיטב המקומות ואתר הקניות של העיר.

טיפ רביעי: חיי לילה בברצלונה.
החל טאפאס ברים צבעוניים, בתי קפה תחת כיפת השמיים, חנויות שוקולד, מגוון רחב וייחודי של ברים,פאבים, אולמות בירה וקאווה, דיסקוטקים ועוד, חיי הלילה בברצלונה עשירים ומגוונים. יש כל כך הרבה מה לעשות בעיר בכל ערב נתון שפשוט ההמלצה הטובה ביותר למבקרים בעיר זה פשוט להסתובב ולבקר. רוב מקומות חיי הלילה בעיר נשארים פתוחים 02:30 בערך, חלקם אפילו מאוחר יותר. מועדוני לילה ודיסקוטקים מתחילים לפעול ולהתמלא החל מ-01:00.

טיפ חמישי: ברצלונה לילדים.
ברצלונה לילדים ולכל המשפחה מציעה מגוון חוויות עצום החל מפארקים ומתקנים ועד פעילויות ופינות יצירה, חופי ים לבנים ועוד. הפעילויות לקטנטנים בעיר ברצלונה מגוונות ומעניינות מאוד. בכל טיול בעיר תוכלו למצוא שלל פעילויות לילדים בכל הגילאים לא משנה אם אתם מגיעים לברצלונה בקיץ, בסתיו או באביב.

אתר SeeCity, כל האירועים, הפסטיבלים וה"פאן" בעולם באתר אחד. מזג אוויר, מפות, המלצות, טיפים, מדריכים ועוד...
עולם של אטרקציות מחכה לכם בפנים, היכנסו עכשיו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב